Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Monday, June 8, 2009

Taipan hangkang serupa jembalang yg dtg tunjuk belang..

pagi serabut..
mata seakan berhabuk..
otak tgh kusut..
hati berkecamuk...
jiwa memainkan lagu amuk..
jari jemari bergetar..
otak kepala ku bergegar..
seakan masuk konsert GeGar..
saat subuh tiba..
aku terpaku tiba-tiba...
terdiam tanpa kata..
hati dilitupi kabus hiba...
menanti yg x kunjungtiba..
apakah...
dimanakah...
mengapakah...
kau...
aw k...
lu....
persoalan..? penyebab..?
langit masih hitam..
seakan hati yg terbakar hangus kehitaman...
tertulis kaku pada hati dgn dakwat hitam..
meninggalkan kesan lebam...
permainan semakin hebat..
tatkala aku, hatiku kau rembat..
seperti lagaknya si Jebat..
luaran hebat dalaman lemah syahwat...
bila dah rembat kau buang dlm suatu tempat..
tempat sampah yg sehingga teda menunjuk kelibat..
ini pesanku mambang...
jgn kau nak berlagak sembang...
kau serupa aku la tempang..
jgn smp aku lempang..
baru ko nak sedar yg ko tuh jembalang...

0 comments: