Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Thursday, December 10, 2009

Kawan atau hanya sekadar atas nama kawan..

kau aku sama..
kawan dan sahabat..
kawan yg ku ingt susah senang bersama..
hanya kerana sekeping kertas kau kecilkan hatiku..

yg mungking hanya seketika ku pinjam..
ya aku tau kau mau cepat..
aku tau..
aku paham..
aku mengerti..
tpi jika pinjam itu seperti setahun..
mungkin semua org pun takkan memberi..
tp ini hanya mungkin x lebih dari seminit...

bukan ku marah atau mengata..
tp ini hanya suara dan luahan hati kepada mu seorang insan yg ku anggap sahabat...
adakah ia tak berbaloi meminjam kan masa dan ketika walaupun utk seminit..
sedih.. terpaku aku mendengar katamu yg seakan mementingkan diri sendiri...

cuai dan lena aku dibuai perasaan yg tak mungkin aku lupakan saat ini..
napa kah kau bersikap sedemikian..
salah kah aku kepadamu..
khianat kah aku kepadamu...

ternyata hanya engkau yg tahu..
dan hanya si Dia yg dpt membalas semuanya..
semoga kau berbahagia dgn kesesakan akal dan fikiran yg menerus mementingkan diri sendiri..
sedar lah kawan...
dunia sementara...

0 comments: