Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Friday, April 23, 2010

KePeriTan MenaKluki JiWa Si TeWas

saKiT...
peDih...
TerDengaR TeriaKan jiwa yaNg berDarah...
SeaKan diTusuK meNemBusi haTi DenGan pERlaHan REntaKnya..

mUTiaRa JerNih..
merEnTasi PaDanGnya.~
SeaKan MengERti kEmelUT jiwa seraBut sanG adam..

Ku buKa..
Ku TuTUp..
MeLayaNg LamuNan KeaRahnya..

Dya..
waniTa..
ku TinGgaLkan Dlm KeaDaan HaTiku Luka..
bKn KeheNdak Ku tp Ku Terpaksa menyakiti..

menyakiti..
meLukaI..
sakIt bila Kau D HerDik olEh KaTa-KaTa ku..
ibaRat Titah Raja kePada PesaLah..

aku Tau..
aKu binGung..
Tau MeniLai BUlatan HItam Sinaran mataMu..
BinGung menyesaK saaT Kau Dah BerTeman..

kIraan..
PenGunDuraN..
pEngunDuran SebuaH PenaKlukan Hati seorang wanita..
Demi MaruAh nya sebagai seorang yang bergelar wanita.~

0 comments: