Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Tuesday, January 31, 2012

kesabaran dan senyuman

Perjalanan yang jauh amat bermakna...
Membuatku lebih berfikir rasional sesuatu bahan...
tiada lagi aku dalam dirimu...
hanya dia..

tiada dendam atau benci..
cuma apa yang aku rasa..
aku harus kuat...
ku tidak lemah...

senyuman dan kesabaran..
menjadi teman hidup..
biarkan semua berlalu...
permintaan mu ku tunaikan..

kau teruskan lah..
kau dikurniakan akal dan fikiran..
batas-batas perasaan yang dahulunya ku ingkar...
kini bukanlah suatu sempadan bagiku...

kebahagiaanmu adalah kebahagiaanku...
ucapan mu adalah rahmat...
rahmat disudut hatimu...
dugaan yang disambut senyum mesra hatiku...

ku jaga maruahmu...
seperti tiada lagi maruahku...
semoga suatu saat kau sedar...
tiada lagi aku..
pembantu setia yang tak pernah ingkar...

1 comments:

Anonymous said...

i miss u