Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Wednesday, December 23, 2009

AkiRa

minit...
berganti jam..
jam mengalir menjadi hari..
dah lebih dari setahun berlalu...
ingatan ku tetap padamu...

setiap masa..
setiap detik yang berlalu..
kau sentiasa bersamaku..
walau hanya bayangan..
tanpa mu..
ku sepi..

setelah kau tinggal kan aku dengan masalah..
setelah kau selesai..
kau mendiam kan diri..
adakah aku ini penting..
adakah aku ini manusia..
adakah aku insan yang pernah bertakhta dalam hatimu...

aku hanya mampu menunggu..
menunggu tanpa kata..
menunggu tanpa suara...
menunggu dan akan terus menunggu..
utk membuktikan yang kau bukan mainan..
kau setulusnya kasih yang berada dalam hatiku...

3 comments:

Anonymous said...

nice work..~!

Anonymous said...

yeke? nama mcm nama sya je.. hhuhu

Anonymous said...

syakilla akirah