Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Monday, December 14, 2009

nada sepi dikala hujan..

hujan..
sejuk..
dingin...
apa yang kurasa hanya lah dingin..

sedih..
sepi..
menjauh..
apa yang kurasa hanya lah keliru..

keliru..??!!
keliru mencari arah tuju ku..
dikala hujan seperti menerpa membasahi intipati hidup yang kian kering kontang bak gurun sahar..

mengapa hujan..
katakan padaku..
adakah kau membawa petanda untuk menyejukkan hati yang kian menjauhkan diri dari yang maha Esa...

katakanlah kepada ku..
hujan..
apakah ini semua takdir..
untuk aku berlagu sedih..
aku bermelankolik merentasi perasaan sepi yang kian menjauh..


sampai bila..
sampai bila..
adakah sampai aku sdh tiada..
adakah sampai tangan berlagu pilu..
atau adakah..
sampai aku pergi..
pergi buat selamanya dari dunia yang hanya sementara...

0 comments: