Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Saturday, February 13, 2010

=.=~ bergelut melayan perasaan~

tiada makna..
tiada seri..
dalam keindahan iris mata mu..
terselindung seribu satu tanda tnya..

kabur...
malap...
dunia seakan lenyap dari pandangan...
seperti aku pergi menjauh..

bukan salah kau...
bukan kesilapan kau..
tapi aku..
kerana aku tiada daya melawan keinginan hati...

siapa aku...
layak kah aku...
yg hanya baru seketika mengenal kau..
membuat mu perMysuri hatiku...

kau...
bulan...
adakah sedikit perasaan yang lahir dari hatimu..
untuk menerimaku...

hanya kerana kau ada yang punya..
aku termenung bergelut dengan perasaan sendiri...
aku takkan sakiti kau lagi...
aku akan pergi...
selamat tinggal dunia ku.~

2 comments:

Anonymous said...

jangan tinggalkan dunia sblm waktunya..hhehehe
ff_aag

--·!¦[·§hÿTLë§sñe§s]÷·¤— said...

hehehe... i think the phrases means the other way ff_aag..