Tiada Lebih pentinG AND aku tetap aku tiada yg lain selain aku »

Sunday, October 24, 2010

Kita Sama Dan Sekata !!

Mara !!!
Lawan !!!
Bersatu !!!
kau laungkan !!!
Kau Pegang sebagai pegangan hidup !!!

apa beza kau aku..
apa perjuangan yang kau cari..
kau timbulkan tembok antara dua golongan..
dengan hanya mengasingkan 2 kaum yang berlandaskan 1 perjuangan..

kemana hilang nya laungan BERSATU a.k.a UNITE ????
kami diam kau sangka kami takut..
kami menunduk kau sangka kami takut..
jangan menilai pemakaian tanpa tau erti kata perjuangan yang sebenar..

kita hidup di bawah satu nama TAWAU...
tapi kau tetap mengasingkn seolah kau terunggul..
tidak kah kau kembali kepada asas-asas perjuangan mu..?
sekarang bukan zaman mengagung-agungkan ketua...
sekarang bukan zaman mengagung-agungkan otai !

tiada beza..
tiada kelainan..
kau dan aku..
kita sama...
kita sekata..
diatas satu nama tanpa tirani !

-Fuck Racist-

0 comments: